Papatyaaammm00 Kızlar sabahtan beri şakaklarım ağrıyor sabah 12/9du az önce 12/7 ölçtüm. Sizce yüksek mi ? Daha önce gebelerde 10/6 veya 9/6 normal demişti hemşire böyle olunca korktum.
Ervaduru Papatyaaammm00 12 8 e kadar normal baş ağrısı ah yaran o benim o kadar cok cdktim hala da cekiyoru mr a bile girdim
Snurcetin Papatyaaammm00 Hamilelikte baş ağrıları çok normal artan kan basıncı vs. Dolayı ayrıca sıcaklardan da olabilir . Benim de sürekli ağrıyor korkulacak bir şey yok diye düşünüyorum
Papatyaaammm00 Snurcetin Haklısın kuzum bende işte ölçtürdüm daha öncede hemşire öyle deyince sormak istedim sizlere bu hamilelik pimpirikli yaptı beni.😂
Gamzekck_ Hamilelikten önce bi arveles içip kurtarıyordum kendimi 😀 bugün okadar ağrıdı ki başım hiç bişey yapadım öylece geçmesini bekledim uyudum biraz geçti şükür 🤲
saf-sevgi Bende 11 haftalığım sabah baş ağrısı ile gözümü açtım hala da devam ediyor sanırım havalar sıcak ve su tüketimi ile alakalı bir durum ve tansiyon değerleri normalse tabiki:) bana doktorum vücut susuz kaldığında ilk baş ağrısı belirtisi yapar dedi
Papatyaaammm00 saf-sevgi 3 litre su içiyorum belkide daha fazla. Tansiyon değerlerinden pek anlamam benim genelde düşüktür fakat bugün 12/7ydi az önce ölçtüm 13/7 olmuştu.