Ziynet_ece Kızlar 40+4 haftalığım biraz şiddetli ağrım var kasıklarımda. Birden sümüksü akıntı geldiğini fark ettm sizce doğum başlangıcı mı ? Kızlar yorumlar mısınız acilllll ?
Balbebek012 Ziynet_ece şeffafsa son zamanlarda öyle olması normal demişti doktorum hatta 30dan sonra çok sık gelebilrmiş
Fatmayagiz O şekilde akıntının nişan gelmesi olarak biliyorum. Doğumun en kısa zamanda başlayabilir doktoruna danışmalısın hemen bi
Ziynet_ece Fatmayagiz bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi de oldum o yüzden emin olamadım ondan olabilir mi peki ?
SELb Şeffaf bir akıntı ise son zamanlarda olması ve yoğunlaşması normal demişti doktorum. Siz yine de doktorunuza bildirin 🌸
Ziynet_ece SELb kahverengi de lekelenmem oldu doktoruma sordum şuan da mesai dışı o yüzden cevap vermedi
Fatmayagiz @Ziynet_ece Zamanınız da gelmiş kahverengi akıntın da varmış burada da gördüğüm ve bildiğim kadarıyla nişan belirtisi olarak geçiyor internette de aynı şekilde
Balbebek012 Ziynet_ece yaa çok geçmiş olsun Allah kavuştursun en kolay şekilde atlatırsın inşallah🌸🌸🌸
Ziynet_ece Çok teşekkür ederim kızlar. Çatı muayenesi yapıldı açılmam yoktu. Nst de sancım görünüyordu ama. Nöbetçi doktor olduğu için eve gönderdi beni yarın doktorun baksın dedi
Ziynet_ece Çok teşekkür ederim kızlar. Çatı muayenesi yapıldı açılmam yoktu. Nst de sancım görünüyordu ama. Nöbetçi doktor olduğu için eve gönderdi beni yarın doktorun baksın dedi