2-3 gün önce gittiğimde bebeğimizin kesesi oluşmamıştı. Bugün kesenin oluştuğu haberini aldım 0.52 cm çıktı ve kalp atışları bir türlü duyulmadı. Doktorum 0.50 cm de duyulması çok iyi olacaktı ama duymamızda bir sorun teşkil etmez şuanlık dedi. Siz kaç haftalıkken duydunuz kalp atışlarını? Biz şuan 6+3 teyiz