Ayca7886 tam hatırlamıyorum ama 20. Haftaydı sanırım sonra geçmedi tekrar içtim ben 35 di lökosit gece yatmadan mesaneyi boşaltıp 1 bardak suya boşaltıp içip yatmıştım sabaha kadar idrara gitmemeye çalışıyorsun ama gidiliyor idrarla gidiyor temizliyor enfeksiyonu bebeğe zararı yok hamileler icin zaten