nessslhan Arkadaşlar iki yıldır özel bir şirkette çalışıyorum.Sistemde asgari ücret gözüküyor maaşım. 32 haftada alınan çalışamaz raporunu aldim işleyiş hakkında bilgi verirmisiniz?Ne zaman ne kadar alırım tahmini.
Esross10 nessslhan bende geçen hafta ayrıldım izne. Son yatan 3 aylık brüt maaşına göre hesaplanıyor. 3 te 2 sini alıyosun. Muhtemelen aylık yatırır sgk diye düşünüyorum.
Busragoker Ben de 3.5 yıldır özel bir firmada çalışıyorum. 16 haftalık bi iznin oluyor ve maaşının 3te 2sini alıyorsunuz diye biliyorum