HMH vala doktoruma sormadım siz sorun yinede ben kendimi ne zaman iyi hissedersem o zaman başlıyorum ilk doğumda sabahına taktım o olmasa asla yürüyemezdim ikinci doğumda bugün takmaya başladım yani 11. Gün oluyor artık sadece gündüz takıyorum şimdilik gece çıkarıyorum