9+4 haftalık gebeyim kızlar miyomum vardı 5 cm bebekle birlikte biraz büyümüş 6 cm olmuş ama korkma dedi bebeğin yerleştiği yerde değil dedi ilerde ağrı yapar doğuruyorum sanırsın ama korkma dedi böyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar bebeğime zararı dokunur mu ilerde :(