Soniii Bana da spinal sezaryen yapılacak. Hastanede kaldığınız gece için nasıl bir şey tercih ettiniz, pijama mi gecelik mi? Üşüme oluyor diye yorumlar okumuştum ama ben de 2 ağustosta olacağım, o sıcaklarda üşünür mü kestiremiyorum. Bir de hasta bezi mi yoksa ped mi kullandınız? Ya da bu tarz bir sey kullandınız mı?