babyiscoming_ Kızlar belimin bi sağ tarafında bir sol tarafında ara ara batmalar oluyor. Birde yutkunurken boğazımı kuru hissediyorum bunlar gebelik belirtisi olabilir mi
Melisaasa babyiscoming_ inşallah hayırlısı ☺️🫶🏻benimde 4-5 günüm var regl olcakmışım gibi oluyor bazen bazen hem sol hem sağ böbrek kısmına doğru batmalar oluyor 🤷🏻♀️
babyiscoming_ Melisaasa evet aynen benimde öyle. Bazen karında bölgesinde hissediyorum bazen kasık ve bel kısmımda
babyiscoming_ Melisaasa yok yapmadım ben çatlatma iğnesi vuruldum 10 gün oldu henüz. 13. Gün yapacağım. Sen yaptın mı canm
Melisaasa babyiscoming_ 9 yada 10 temmuz yumurtlamamdı diye düşünüyorum, bugün negatif testim regl günü yine yapıcam bakalım
babyiscoming_ Lionmom1 nezle gibi değil aslında bndeki bol su içmeme rağmen hep boğazım kuru yutkunurkende bademcik acıyor gibi ama nezle yada grip değilim değişik bişey 🤷🏼♀️
babyiscoming_ Melisaasa anladım. İnşallah tutmuştur. Benimkisi yumurta takipli olduğu için daha farklı durumumuz 😊
acilicigkofte Batmalar vs başka bir şeydendir canım çoğunlukla regl olacakmışsın gibi ağrı oluyor benim de öyle olmuştu
babyiscoming_ acilicigkofte benim yumurtlama dönemi haricinde regle bu kadar uzun zaman varken hiç batma olmuyordu ilk kez bu ay yaşıyorum