Mervisagac Kızlar hamişler 21+4 haftalık gebeyim bugun karın alt ağrısı çekiyorum acaba normalmıdir birde dün muayene gitmiştim Dr . Bana bebeğin başı aşağıda daah sonra dönebilir mi?? Benim gibi yaşayan varmı
Mervisagac Busrasayin ya gerçekten mi sizinde mi 21+4 haftalık gebeyken öyleydi kaçıncı haftada çıktı normal mi yani birde karın alt ağrısı oluyor normal mii
Busrasayin Mervisagac fazla ayakta durdugumda agriyodu 19 haftalik falandı en son gittigimde çıkmış yukari dedi 23 haftalikken yani
Mervisagac Busrasayin canım yukarı çıkınca anlayabiliyormusun bir ara bi bakıyorum sap tarafım çok büyümüş acaba başımı diyorum