esnyz14 Elotyy Bende özele gidiyorum ama nst ücreti istemediler🤷🏻♀️ sadece 500 ise nst ücreti çok fazla
Elotyy zeynozey karataş hastanesi şok oldum 499 tl muane ücreti 510 tl nst şok oldum başak, hastanede nst çekilip götürsem olurmu
Belinay_duam esnyz14 bende özele gidiyorim ve doktorumun kliniği olduğu halde o kadar vermiyorum Bursa’da sayılı ozellerden bı tanesi 150 lira
Moruk07 Benim 430 tl muayene ve nst içinde ama 10 gün kontrol süresi içinde muayene ücreti ödenmediği için extra 100 tl nst alıyor kontrol günlerine denk düşerse tabii ama normalde muayene ücreti ödediğim gün içinde oluyo extra ödemiyorum
Gunes17 Elotyy çok fazla tabiki bende 39 haftaya kadar özelde takipliydim 39 a devlete dönüp öyle doğum yaptım hiç para vermedim günde 2 sefer girmisligim bile oldu odemedim bisey 😆😆😆😆😆
zeynozey Elotyy doktoruna sor canım ama nst yani eder heralde devlette kan testi yaptırıp özeldeki doktoruma gösteriyodum aynı mantık😬
aleeyllz12 Elotyy bende özele gidiyorum 130 tl veriyorum. 500 tl nst ücreti çok fazla bi araştırma yapmanı tavsiye ederim. Bi görüş bence
Sumeyyenur1 Elotyy bence devlette çektirip öyle götür nst 1 kere cektirmiyorsun son haftalara doğru isteniyor. O kadar para verilmez sürekli
RabiaKose Elotyy yuhhhhhhh iyice kafayı yediler şaka mı yaaaa 😠😠😠 ben nst 65₺ ödedim o bile zoruma gitti hiç bişey yok o kadar para nedir ya