nefessmommm Doğumda açılmaya yardımcı olan birieymiş Bununla ilgili deneyler yapılmış. Yapıp faydasını gören oldu mu?
tuq_ba nefessmommm ben iki doğumumda da kullandım normal doğum yapmıştım işe yaradı mı yaramadı mı bilemedim 😂
Iscn nefessmommm bende ilk doğumumda denedim ondan mıdır bilemem ama. Kolay geçti doğumum oncesinde nasıl bişeymiş diye denedim hatta açılma niyetiylede koymamiştim konrole gittimde 3 cm di açılma birden bire oldu doğuma başlarkende saat başı duzenli açılma oldu 2. Doğumda da deneyecegım
Dilan_55 nefessmommm ilk doğumumda bende kullandım sancim başlayınca otu suya koyup sürekli dua okumuşlardı 2 saatte normal doğumla çok rahat bi şekilde oldu dogumum yani ondan mi oldu bilmiyorum ama inanıyorum açıkçası ikinci doğumumda da kullanıcam ben suyunu falan icmemistim suya koyup dua okumuşlardi doğum bitince de sudan çıkarılması gerekiyor hemen
Ayfer- nefessmommm ben de ilk doğumumda yaptım. Sancıların şiddetlenmesiyle doğurma sürem kısaydı. İçmemiştim ama bu kez içcem de inşaallah.
tuq_ba nefessmommm hayır ben hastanedeyken komsumuza verdik doğum bitene kadar altı kısık ateşte kaynıyor zaten ot zamanla açılıyor o sıra acilman filan açılıyor diyolar doğum kolaylaşıyor diyolar
Iscn nefessmommm valla şansıma annem bana hamileyken hacca gitmişti ordan almiş banada kullanmak nasip oldu tekrar tekrar kullanılıyır zaten nerede satılır neresi iyidir bilemiyorum
Gizemlibirisi Ben sancik baslayinca ılık suya koydum.dualarini okudum suyundan içtim,.açılma hızlı ilerlemişti.dogumdan sonra da eşim otu sudan cikardi
Sema5844 Gizemlibirisi açılma ve sancı olmadan koysam bişey olurmu p.tesi doğuma gidicem çünkü önce suni verecekler en azından gidene kdar belki bı kac cm açılır
Sunshine__ nefessmommm Ben kullanmadım ama çevremde kullanan oldu önceden suyuna dualarını okudular sancıları başladığı zaman otu içine attılar doğum bitince hemen çıkarmak gerekiyormuş ama yoksa açılma devam ediyor diolar aktardan aldım bende 1 hafta önce 5 TL ydi tekrar tekrar kullanılabilirmiş he bide şu var kendinden başkasının kullanmasına da izin verme diyolar onu sadece sen kullan canım
nefessmommm Sunshine__ ılık suya koyun diyorlar ama sizin çevrenizde kullananlar normal suya mı koymuşlar acaba
Ay-5k nefessmommm İnanarak yaparsan faydasını görürsün benim doğumum kendi sancılarımla başlamıştı açılmamda hızlı ilerlerken eşime otu suya koymasını istemiştim bence işe yaradı