Sizi çok iyi anlıyorum benimde 5. Haftada başladı kanama hemde bayağı büyük bir alandı iğne serum fitil ve istirahat ile 11 hafta olduk 2 gün önce yine kanamam oldu yine serum iğne fitil moduna geçtik tam toparladım iyiyim diyorum yeni bir kanama oluyor