Merhaba kızlar. Bu haftalarda bebek hareketlerini hisediyormusunuz?
minikgirl23 bende 18. Haftamdayım , nadiren hissediyorum sırt üstü yattığım zaman
minikgirl23 20+5 de hissettim, elim karnımdaydı diye
Ben ilk 23te hissetmiştim
Bende 18. Haftadayım hissetmiyorum ikinci gebeliğim 😕
Ben de 19+1 hissetmiyorum daha
19+4 ama hala hissetmiyorum 🥺🥺
18+3 hissediyorum