Nesligul08 Kızlar bu doğru mu kız solda erkek sağda genellikle durur meselesi benim kızım olacak ama hep sağ tarafımda duruyor
Cceylann01 Nesligul08 tam böyle bir post açmakçin girdim karşıma çıktı şansa bak bende kızımda sağda hissetmiştim bunda da solda hissediyorum hatta dün kese sol tarafta olulmaya başlamış dedi dr bakalım kısmet hayırlısı
Zeynepikranur Nesligul08 bu hurafe kiminde tutuyor bende de tuttu galiba😃kızım solda sımdıde oğluma hamileyım oda sağda😃
mombabe Ben aksini duydum. Kız sağ erkek sol diye, benim kızımda sağda, gebeliğin başlarında da hep sağ yumurtalıklarım ağrıyordu
Nesligul08 Zeynepikranur ajhhahaha işte bu beni düşündürüyor çok fazla 35 olduk ama bi soru işareti var
Aaa122 Kızım soldaydı.Şimdi 2. Ye hamileyim sağ da kese 13. Haftalıkken doktor kıza benziyor demişti bakalım daha kesinleşmedi
Marly21 Nesligul08 benim ilk oğlum şaka gibi hep sağ tarafıma vururdu. başka yere vurmazdı nerdeyse😂😂 2 oğlum gelecek allah ne verdiyse sağ sol kroşe midr böbrek yer yerde 🤣🤣
Gulbahar47 Nesligul08 çakal benim paşa sürekli solda duruyor canım hurafe bana ilişkiden sonra soluna dön koz olur demişlerdi