Kızlar merhaba 8+1 günlük hamileyim dün doltora gittik öğlen 2 de herşey normaldi sıkıntı yoktu kalp atışı güzeldi doktordan eve geldim 2 saat sonra iç çamaşırımda kahve koyu kırmızı karışık avuç içinden az kanama olmuş hemen doktora gittim kalp atışı güzel ama kese bozulmaya başlamış düşük riski dedi %50 % 50 şans düzeledebilir dedi iğne serum bide progestron hap kullanıyorum böyle birşey yaşıyan oldumu