Tam tamına 70 gün oldu oğlumun hayatımızda olmasına. Zaman ne çabuk geçiyormuş meğer yasaya yasaya anliyor insan . Paylaşmak istedim çünkü ben hep hamileyken olumlu pozitif doğum hikayeleri okuyup motive oluyordum . Bir nebzede olsa paylaştığım hikayemle ilk doğum yapacak annelerin içini ferahlatırsam ne mutlu bana .
11 Mayıs 2023 saat 14:40 kucağıma aldım yavrumu . Planlı olmuştu benim doğumum . 35 haftadan itibaren oğlumun göbek yapısı küçük olduğu için sürekli takip altında kontrollerim oluyordu . Doğumumdan 5 gün önce sancim oldu ve hastaneye gittik. Doktorum çatı muanesi yaparak çocuğun kafası kanala girmiş perşembe gününe kadar sancin haricinde suyun yada nisanın gelmezse gelme dedi doktorum .Daha fazla beklemeyeceksin beklersek bebeğin göbek çevresi normalden kuculurse zarar görür tam 38 haftada normal doğumun olacak dedi . O güne kadar nasıl heyecanlandım, tabi bir yandanda korku sardı çünkü en ufak ağrıya dayanamazdım. O gun sabahi kalktigimda nişanım geldi ve sabah 7 de yatışım yapıldı. O sırada k validem, k babam gorumcem , ortanca ablam ve eşim disarda beni beklediler. Saat 12 ye kadar normal duzeyde gittim o sirada bana yavas yavas suni sanci veriyorlarmış. Sancı git gide arttı. Tarif edemem o sancıyı çünkü şuan tarif edebileceğim şekilde hatırlayamıyorum ama şunu çok iyi biliyorum Allahım onun sabrını veriyor. En ufak agrida dayanamayan ben o acıya katlandım çünkü evladıma kavuşacaktım. Ağzımda Allah , Annem ve Evladımdan başka hiç birsey geçmedi. Bol bol dua ettim benle beraber dışarıda bekleyenler , ailem , akrabalarım hep kuran okumuşlar bana . Meryem Ana otu yaptırmış gorumcem bana 1 5 cm açılmayla gitmiştim o açıldıkça benimde acilmam olmaya başlamış hep takip etmişler dışarıda. Dogumuma yakın sancı odasında altımda birsey hissediyorum koşun diye bağırdığımı hatırlıyorum doktor geldi altında ne hissedeceksin doğum yapacaksın çok normal diyerek altima bakarken benle birlikte o da bağırdı doğum başladı sedyeyi getirin diye o sırada kolumdaki takılı serum bitmiş kan çıkıyordu yukarı doğru doğumu falan unuttum seruma kan gidiyor diye doktorlara bağırıyorum ay aklıma geldikçe hala gülüyorum geride ay Allahim doğum yapıyorum serumu niye taktım bu kadar hocam diyorm yazık doktorda benle birlikte telaşlı zaten ne biliyim bende merak ettim çocuğun geliyor sen serumu ne yapacaksın diye oradaki bütün beni izleyen doktorları güldürdüm. Alelacele nasıl doğum haneye gittiğimi bilmiyorum sedyeyle götürdüler beni. 2 defa uzun bir ıkınma sonucu oğlumu kucağıma koydular. O anın sevinci, mutluluğu, duygusunu ve rahatlığını hiç bir kelimelerimle ve cümlelerimle tarif edemem. Bunları yazarken bile gözlerim doldu şuan çünkü ilk evladımla kavuşma anımız dünyalara bedeldi . Şimdi bunu 70 günlük oğlumu izleyerek yazıyorum kızlar. İçinizi hep ferah tutun . Ama zor ama kolay canımızdan bir can geliyor. O süreç sizi yorsada şunu hiç unutmayın evladınızı ilk öpüp ilk kokladığınız da herseyi unutuyorsunuz. Ve birde Allahıma sığının bol bol dua edin O hep sizin yanınızda. Biraz uzun oldu ama umarım azda olsa korkulariniz gitmiştir umarım. Rabbım doğum yapacak bütün kızcelere yardım etsin . Ve Rabbım evlatlarımızı bize bağışlasın. Sevgiyle kalın . 🤲🏻☺️😘❤️