Begm2102 Merhaba. Geçen hafta betahcg 173 çıkmıştı. Bugün doktor kontrolüne gittiğimizde keseyi göremedik. Kan değerine bakılacak. Doktorumuz çok erken farketmişsiniz gebeliği şuan tahmini 2000lerdedir dedi. 5000 olmadan görünmez dedi. Bu durumla karşılaşan var mı? Biraz üzüldük
mervemurat16 Begm2102 üzülmeyin bizde erken öğrenmiştik gebeliği 5.ci haftadan sonra kesem görünmüştü
Masal-10 Begm2102 Benim 2000 ken gittim kese yok dış gebelik dedi doktor 5.haftaydı çok üzüldüm başka bir özel doktora gittik ne dış gebeliği dedi kese gibi nokta gösterdi tabi biz anlamadık haftaya gelin kızım siz dedi kese var net görürüz dedi gittik gerçekten kese oluşmuş şükür kalp atışı için de 8.hafta çağırdı yine olumlu cevap aldık çok erken farketmişsin sende üzülme görürsünüz Allah’ın izniyle
Musemma06 Hiç üzülme canım benim şuan daha küçücük sabırla bekle Allahın izniyle Bi dahakine görüraün inşallah kaç haftalık hamilesin
Melekecre Benimde 5. 6 haftalarda görünmedi, çevremdekiler beklememi soylediler ,15gunü geçe sonra gittim çok şükür göründü,boş gebelik olabilir demişlerdi
Churcill Begm2102 1 haftada 173 ten 549 a çıktıysa sağlıksız bir gebelik olabilir normalde 2 günde bir en az 2 katı artmalı