81Asu 37 yasimdayim ve yeni hamileyim risk grubuna giriyormuyum beni neler bekliyor ilk bebisimi 31de dünyaya getirdim o sorunsuz ilerlemisti
BirVeraAnnesi35 81Asu 35 ten sonrasını risk grubunda görüyorlar ama bu illa herşey köyü gidecek diye bir şey yok. Bende ikinci gebeliğim 33 yaşındayım ikili testte risk oranı artıyor 20 li yaşlara göre ama çok şükür bi sıkıntımız yok ama evet risk grubundasınız
Yigit_Yagiz_Moms 81Asu bende ilkini 31 de doğudum şu an ikinciye 16 haftalık hsmileyim bu ay itibariyle 38 olacağım ve evet riskli gruptayız. Zaten ikili testim yüksek riskli çıktı fetal dna yaptırdım