Kızlar meraba dün bebeğimi aldılar kuveze yavrum aç kalmıştı sütüm yetememişti ona aç kalmıştı sıvı kaybı olmuştu ama sürekli altı kirliydi nasıl kaldı bilmiyorum bugun. Gitik durumu öğrenmeye dediler nabzı biraz düşük atıyor kardiyoloji ye sevk Etiler aç kalmış ondan öyle olmuş olabilir dediler kızlar bişey olurmu kızıma yemin ediyorum ağlamaktan helak oldum ölmek istiyorum eriyorum onu orda görünce kalbinde bir sıkıntı çıkarsa yaşayan oldu mu
Hamilegim zaten zehir gibi geçti doktorlar yüzünden burda post açıyordum belki sürekli görüyordunuz eridim artık 😭😭