Hayat123456 Kızlar sorum yukarıda erken doğum riskim var ev istirahatindeyim sürekli yatıyordum doktorum artık yavaş yavaş dolan evin içinde dedi neyse asıl sorum şu ağda yaptıran varmı aranızda doktorum izinde o yüzden bunun içinde aramak istemedim
tazeaaanne Benimki riskli gebelik değildi başından beri ağda yaptırıyorum bir sorun yaşamadım doktoruma sormuştum hijyen açısından güvendiğin bir yerse sorun olmaz demişti