Sehseh aslinda gerçegi o. Dinlenmese daha iyi. Hatta ultrasonlar bile zararlı ne kadar az olursa bu işlemler bebek icin okadar iyi yabanci ülkeler bu konuda cok titiz bizimkiler ama pek sallamiyolar olacagi varsa olur kafasindalar ki zaten insanlarimizda pek zararından habersiz olduklari icin bisey oldugunda bile ondandır diye dusunemiyorlar. Ben ilk gebeligimde ne zaman ultrasona girsem aynı gün kanamam olurdu. Bu bile bir örnek. İkinci gebeligimde her hafta bazen haftada 2 kere ultrasona girdim doktroun pimpirikliginden herseyin yolunda gittigu gebeligim bebegin kalbi durdu. o yüzden bu sefer kalbini tek bir kere dinledim yeter. Ayda 1 de ultrason yeterli görüyorum Allah sağ salim dogumlar nasip etsin tum annelere insallah