Merhaba herkese 21 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim 5 kilo aldım bu zaman kdr ama göbeğim çok fazla yok küçük yani bioil badem yağı Hindistan cevizi yağı lierac kullanıyorum ama bugün göbeğimin alt kısmı çatlamış bacağımda aynı şekilde mor halini geçirmek için Bi öneriniz var mı çok moralim bozuluyor çatlaklara