Gozdebicer hayır kesinlikle zor olmadı sezeryanla Doğum yapmama rağmen 4.gün 10 kilo gitmişti bile geriye 4 kilo kalmıştı emzirme döneminde biraz kilo aldım suan eski kiloma dönmeme 4 kilo varken hamile kaldım tekrar oğlum 20 aylık minik mercimek 9+4 oldu kiloları takmıyorum istediğimiz zaman biraz tutarsak kendimizi veriyoruz çünkü sezeryan yada normal fark etmiyor Doğumdan 1 hafta sonra da karnımı sardım sımsıkı ufacık ayva göbeği kaldı sezeryan olanlara kesinlikle tavsiyemdir göbek kalmasın istiyorsanız mutlaka korse takın yada sarın karnınızı