Arkadaşlar sabah çatı muayenesi oldum doktor 39. Haftadasın uyarıyorum perşembeye kadar beklemez doğum olur muhtemelen dedi Şuan belimin alt kısmına sancı giriyor ve kasıklarıma sanki adet oluyorum gibi sancım oluyor anlayamadım başından geçenler yazsın lütfen doktora gitmem gerekiyor mu ne yapacağım ara ara geldiğimden beri sancım var