hvvcngr 39 hafta oldum en ufak bi sancı Yok plates topuyla çocuğun kanala girmesi için uğraşıyorum ben gibi olanlar var mı :(
Gulecan hvvcngr benimde 38+1 bir an önce gelsin istiyorum artık çok zorlaştı karnımdan hiçbirşey yapamıyorum dün gittim doktura nst de sancı yok arada kasıklarımda batma oluyor o kadar kanala yakın duruyor ama yerleşmemiş dedi
Mvicik hvvcngr 39+5 benimde sancım Yok merdiven inip çıkıyorum böğürtlen çayı içiyorum suquat hurma ama hala Yok 😤
Agg0207 Bende 38. Haftadaym artık yeter dogsun istiyorum bu son 4 gündür hayatım çok zorlaştı sanki şimdiye kadar karın çatlagım yoktu yavaş yavaş olmaya başladı kaşıntıya dayanamıyorum 😔😔 hep videolar izliyorum evde hareketler yapıyorum ama hiçbi agrım sızım bile yok 😕
Asli1204 Kızlar Peki normal dogum için onay verdi mi doktorunuz. Ben din catı muayenesi oldum legen kemiğim biraz darmış o yüzden kanala inemiyo olabilir dedi sezeryan olcam sanırım haftaya tekrar bakcak 38. Haftadayım bu arada
Braalayan Ahududu yaprağı çayını deneyebilirsiniz Zeynep kamil de ki ebeler tavsiye etti çömelme hareketleri, meme ucu masajı bunlar iyi gelir