Er-va Merhabalar birşey sormak istiyorum 21+4 haftalık hamileyim bebeişimin haraketlerini dünden beri hissedemiyorum hiç yaşadınız mı böylr bir durum tedirgin olmalımıyım 🌸
Rumirum Er-va insan hareket etmeyince çok endişeleniyo karnınızı soğuk bi bezle silin tatlı yiyin ve uzanın
MirsT Er-va paralel sayılırız uzan yarımsaat falan su durulunca uyanıyorlar sürekli hissetsen de normal olmaz korkma ☺️ bu evrede hızlı büyüyorlar ve büyürken 15-16 saat uyumaları gerekiyormuş
yyasolii Er-va canım bebişler de yoruluyor 1 günü 1 gününü tutmuyor uyuyordur benim de 2 gün hareket etmediği olmuştu başlık falan da açmıştım ama hareket ediyor sonra merak etmeyin dinlenme modundadır içiniz rahat olsun
A34nsns Er-va bnm ki bacaklarını açmıyor doktor liza benziyor diye tahminde bulundu detaylıca ogrencem