Gayekaragoz Önerileriniz nelerdir? Bera ismi öğrencimin adıydı çok severdim onu. Sizce nasıl? Yanına ekleme yapmak gerekir mi? Farklı isim önerileriniz ???🤗
bebegimmm60 Gayekaragoz bera sanki biraz kız ismi gibi geliyor kulağa ama tabikide sizin tercihiniz 😇
mahperii Gayekaragoz bende bera ismini anlamından dolayı çook sevdim fakat çevremden hep ay o ne öyle kız ismi gibi tepkiler alınca (halbuki erkek ismi) bi uzaklaştım. Ama bence çok güzel
Deletedmom0071 Bera ismindeki çocuklar çok sakin ve duygusallar herhalde sahabi de öyleydi ☺️ bence çok güzel 🌸
Yigit_Yagiz_Moms damla68 yiğit olsun☺️ Benim oğlumun adı da yiğit çok akıllı yardımsever beyfendi oluyorlar
Gayekaragoz mahperii Her şeyde olduğu gibi çevreye kulak tıkamak lazım yoksa her kafadan ses çıkıyor 😊
damla68 Gayekaragoz evet canım ben iki isim sevmiyorum aslında asil ege de güzel ama iki isim nedense zor geliyor bana eşimde iki isimli biri tek isimiyle hitap edince başkası gibi geliyor 😀
hulyaakgn34- Bera han olarak rüyamda gördüm ve sonra oğlum olacagını öğrendim anlamını bera bin maliği çok sevdim fakat benimde çevremde hep kız ismi gibi yorumlar alınca vazgeçtim ama çok güzel
Gayekaragoz damla68 bana da zor geliyor hele ki şimdiki nesil hep isim isimli öğretmen olduğum için isimlerin biriyle hitap ediyorum 😄 Bera çok kısa olduğu için iki olabilir mi diye düşündüm