Aybarssmom_ Kızlar 2 hafta önce doktora gittiğimde cinsiyeti belki gözükür diye çikolata yemiştim ama çok hareketliydi fetal ekoyu zor yaptılar. Bugün tekrar gidicez cinsiyeti öğrenmeyi çok istiyoruz yine çikolata yesem mi sizce 😬