Sibelemre Dun bişeyim yoktu aksama kadar gece başladı 2 3 defa karnıma çok kötü ağrı saplantı okadar kötüydü ki nefesim kesildi ter içinde kaldım bu arada 23 haftalık hamileyim sizce neden oldu böyle korkuyorum da bebeğime bisey olur diye hastane de uzak kaç gündür gidicem bir türlü gidemedim aramızda benim gibi olan varmı ilk gebeligim ne olduğunu bilmiyorum 😔
Deletedmom15257 Sibelemre nefesini kesecek yaniı çok şiddetli olmuş bu tür durumlarda doktorlar gelin diyor
arzuozbek Sibelemre hastane uzaksa daha yakın bi yere gidin en azından sağlık ocağına gidip kalbini dinleyin bari çok şiddetli ağrı ve hareketsizlik normal değil doktorlar hareketleri azalırsa bile gelin diyorlar
Usakli64 Tatli birseyler yiyip su ic 15 dkka gezin ve soluna yat acele etme 15 20 dkk bekle yine kipirdamazsa bi saglikocagina gidip ebelere dinlet karnini.. Benim de oldu keskin sanci gazdi magnezyum icince rahatladim erken dogum riskini de azaltir bardaklari da rahatlatir..
Minnakelifim Usakli64 saglik ocagimi bence direk acile gitmeli siddetli agrisi olmus bebek hareket etmiyor diyo
Usakli64 Minnakelifim kac gündür gidememis uzak diye yakinda saglikocagi varsa git dedim kimseyi yanlis yonlendirmek istemeyiz tabiki
Sibelemre Çok sağolun arkadaşlar ilginiz tavsiyeleriniz için şimdi hastaneden eve dönüyorum çok şükür bebeğim ıyi gördüm çok sevindim soğuk almış ve yorgun olduğum için öyle oluyormuş 🤗
Ssseval Sibelemre çok geçmiş olsun . Dinlenmeyi unutma daha öncede duymuştum anne karnında da üşüyebiliyolar . Minicikler ya sağlıkla gelsinler🙏
Sibelemre Ssseval tşk ederim çok sağolun ilk olduğu için fazla bilmiyoz dikkat de etmiyo ama bugün çok korktum allahtan önemli biseyimiz3 yokmuş daha dikkat edicem🤗