NewbieMommy Yasemin240 Bende 15 senedir içen birisiyim. Gebelik testi yapıp pozitif gördüğüm andan itibaren içmiyorum. İlk etapda canım çekiyordu eşim içtikçe şuan 8+5im eşim içip salona girdiğinde inanılmaz tiksinme başladı.. ilerde ne olur bilmiyorum ama umarım en kısa zamanda siz de tiksinir ve bırakırsınız. 🍀
e_blue_sky_a NewbieMommy aynı şekilde bende. Benim eşim evde içmiyor misafirler de içmiyor balkon yok çünkü. Emzirirken sakın içme direk süte geçiyormuş Allah sağ salim kavuştursun inşallah yavrularımıza gelir gelmez bizi sigara illetinden kurtardı melekler 😀
123oznr Yasemin240 şükür ben azalttım çok zorlanmadım da canım çok istemiyor bence ne kadar içmeyeceğim diiyip şartlanırsak o kadar aksi oluyor ve tamamen beyinle alakalı zorlayarak değil ben şu an günde en fazla 2 3 tane içiyorum ki günde 1 paket içiyordum ben hamile olduğumu öğrenince kimse baskı yapmasın içme demesin dedim kendimi de zorlamadım sabahları hiç içmiyorum artık kendini zorlama kısacası
Elif949494 Yasemin240 ben bi ara bıraktım eşim püfür püfür içti karşımda tekrar başladım bu sefer daha çok içmeye başladım resmen aşeriyorum külünü bile yemek istiyorum bırakamıyorum benliğime inş bişi olmaz
Mrsfly Yasemin240 ben hamile kalmadan çok önce bıraktım. Günde bir paket içiyordum 3 ay nikotin sakızı çiğnedim. Bi süre sıgarayı hatırlatan şeylerden uzak durdum sabah kahvesi gibi 5 yıl oldu bırakalı bidaha ağzıma sürmedim. Eşim içiyor ama hiç etkilenmedim.
Nerfemm Yasemin240 ilk haftalarda tiksindim degil.içmek.yanimda bile icirtmedim evimin balkonundan bile kokusu burnuma gelip beni rahatsiz ediyordu. Amanne olduysa 32. Haftadan sonra oldu canım kum toprak sigara külü kajve tortusu ne varsa istiyor kahve telvesi yiyorum falan filan bir kaç kez eşimden sigarada kaçırıp içtim ama hep pişman olup vicdan azabı çekiyorum. İlk oglumda emzirme.dönemim bitene kadar hiç icmemistim. Simdi bunda bir kaç kacamak yapmak beni vicdanen cok rahatsiz ediyor. Esime dedim eve sigara getirme arabada bırakta gel yoksa kacirip gizli icerim diye.
NewbieMommy e_blue_sky_a benim eşim de bırakıp icos alacak en azindan kokusuz ve nikotinsiz 😊 sağ sağlim bebiklere kavuşmak üzere❤️
BirVeraAnnesi35 Yasemin240 hamile olduğumu bilmiyorkenden tiksinti gelmişti sigaradan bende anlam verememiştim sonradan hamile olduğumu öğrendim zaten asla içmem direkt bıraktm
e_blue_sky_a NewbieMommy ya Bi de şöyle bisey var. 1yas altında sebebi bilinmeyen bebek ölümü. Evde sigara içen birisi varsa üzerine sinen kokudan bebek bogulabilirmis 😞 bunu yeni öğrendim ben hiç bilmiyordum. O yüzden benim eşim de bıraksa iyi olacak evler küçük nerde o eski evler 3+1 solonlu balkonlu yok artık o evler
Ahuevren06 Hamile olduğumu öğrendim iki hafta daha vicdan azabıyla içtim, bi sabah miniğime bunu yapamam diye uyandım tiksindim ağzıma sürmedim. Ama şu an canım çok istiyor ama yapamam tabi 🥲
Fulya1993 e_blue_sky_a ay yok o kadar da değil yapmayın tamam zararlı da içen birine bu kadarı denmez yani doktorlar 5 taneye ixin veriyorken üstüne sinen kokudan ölür lafi da yanlış cahil insanlar değiliz bu kadar
minnakkraker e_blue_sky_a bende buna benzer bir video gördüm çocuğunuz anne karnında nasıl sigara içer diye pasif içicilikten bahsediyormuş meğerse doktor😁 bende eşime yanımda içtirtmem
Ece0909_ Yasemin240 her içtiğimde vicdan azabı çekiyorum ağlayarak dua ediyorum 36.haftadayım ilk zamanlar az içtim ama sonra canım daha çok istedi Allah yardımcımız olsun inşallah
Haticealp Yasemin240 bırakmıştim ilk hamileligimi ogrendigimde bi anda nefret ettim yanımda içen bile istemiyordum ama suan 28 haftaligiz o kadar çok canım istiyor ki resmen kendimle savaş veriyorum 😬😒
e_blue_sky_a Fulya1993 ben de yeni öğrendim sebebi bilinmeyen bebek ölümlerini araştıran Bi ekip videosunu izledim bulursam atarım ismini videonun