duygusakalli Sevgili anneler; 40+2 olduk bugün ancak yumuşama ya da açılma yok. Doktorum bu durumda suni sancınin etkisinin olmayacağını söyledi. Sezeryana da hemen tamam demek istemiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz nelerdir?