6+3 te ilk muayenemi oldum yani pazartesi günüydü sadece kese görünüyordu bebek görünmüyor dedi devlete gitmiştim 1 hafta sonra geri çağırdı ben de tekrar devlete gitmeyi düşünmüyorum özele gideceğim haftaya Salı veya çarşamba günü giderim umarım bebek görünür bu arada belirtilerim yok sayılır arada kasık ağrısı ve göğüs de hassasiyet var mide bulantısı yok sayılır bugüne kadar sadece 1 defa istifra ettim sizde durumlar nasıl kızlar 😍