Kızlar dün kontrolüm vardı 25+2 yiz elhamdülillah bebeğimizin beyninde 7 mm kadar sıvı birikmiş doktor 10 dan sonrası tehlikeli 2 haftaya bir takip edelim dedi. Ben Allah’ın izniyle artacağını düşünmüyorum inşaAllah artmaz siz canınızı sıkmayın dedi. Yine de benim aklıma geliyor dua eder misiniz bir şey olmasın ve sizin başınıza gelen oldu mu