araba şuanda tamirde oldugu icin otobusle bugun biryere gittik geldik herneyse. yollar bozuk oldugu icin o kadar ziplatti ki birkac kez 1 karis havaya zipladim oturdugum yerden…eeee toplamda 10?15 kez ziplamişimdir.. birde agrim oldu oyuzden cok korku sardi beni lutfen insanca duzgun biseyler soylermisiniz Bebegime bisey olurmu veya olmuşmudur çok korkuyorum😓😓😓agri da eklenince korkum artti .. ayrica 17+1 gebeym