Zuleyhasc Hanımlar 14.gunluk bebeğimin sol gözü sürekli capaklaniyor sürekli siliyorum yine capaklaniyor ne yapabilirim
Gbbggj Zuleyhasc çapaklanma çoksa çocuk doktoru damla da yazıyor masajla birlikte önerebilir isterseniz muayeneye götürün zaten özel hastanelerde de 28 güne kadar sadece devlet katılım ücreti ödüyorsunuz 15 tl gibi
minikoannesi123 Zuleyhasc her iki gözü de günde 3-4 kez pamuk ve ilik su ile temizleyin. Eğer çapaklanmanin şiddeti geçmeyecek derecede ise doktora götürün. Benim kızımın da aynıydı, doktor damla verdi öyle düzeldi. Anne sütü ile de temizlemiştim ama ise yaramamisti mesela.
GulKeskin Zuleyhasc geçiremezsen dr götürmende fayda var ama Anne şutu her derde devaymış Sütun varsa makyaj pamuğuna damlatıp hem gözünü hem yüzünü silebilirsin cildine iyi gelir derler ☺️
Cancan2 Göz masajı yap benim bebeğimde de var göz yaşı kanalı tıkalı olabiliyormuş , masajı YouTubedan bakıp yapabilirsin bir de süt damlat o iyi geliyor