Anonim3447 Az önce doktordan geldim ne açılma var nede kanala inmiş doktor elle uyarma da yaptı salı ya kadar gelmezse salı günü yatış yapacaklar önce suni verecekler olmazsa sezeryan hurma yiyiyorum merdiven inip çıkıyorum ilişkiye giriyorum yürüyüş yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum ama olmuyor çörek otu yağı sür diyen vardı burda onu bile yaptım ama yok ağlamak istiyorum resmen 😢😢😢
Muberra08 Anonim3447 Rabbim belki de sezeryanı sana uygun gördü çokta zorlama Rabbime bırak hayırlısı neyse olsun 😍
Mutluemos Anonim3447 beni acil olarak doğuma aldılar birazdan suni sancı verecek dua edin inşaAllah hersey yolundadır
Cokiie Anonim3447 Bende sizinle aynıyım 39+2 yim en son açıklığım 1 cm di . Pazartesi kontrol edecek tekrardan Salı yatış vericek suni sancıyla başlatırız dedi. Bende nasıl olucak suni sancıya vücudum tepki vericek mi yada dayanabilir miyim gibi bir çok düşünceyle başa çıkıyorum :) En iyisi çok düşünmemek akışına bırakmak bence .Hiç üzmeyin kendinizi bazı şeyler bizim elimizde değil. Umarım hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız🌼🌼
funnymummy Anonim3447 dün benim postta konuşmuştuk bende 40 haftaydım yatışımı yaptılar dün suni sancı ile şükür gece kucağıma aldım kızımı
Findukli_Lokum funnymummy yaa gözünüz aydın, konuşmuştuk, haftamız aynıydı. Doğuramayanlar postunda 😃 nasıl geçti süreciniz suni ile kaç saat doğumunuz gerçekleşti? Açılmanız var mıydı
Muberra08 Anonim3447 korkma Allah hep seninle olur dualarımız seninle inşallah sağ Salim kucağına alırsın 🥰🙏
Minaesra Anonim3447 benimde kilom vardı 96 kilo ile girdim ameliyata ama birşey olmadı çok şükür, şuan dikişlerim de iyileşti kurudu 2 hafta oldu ameliyat olalı
Akgnedda Anonim3447 kac haftaliksin bende 40+4 de dogurdum senin gibi ne kanala inmisti ne acilma vardi aksak gebe yuruyusu yap ananas suyu ic ve zamanin varsa bebegin sagligi iyiyse bekle rabbim yol verecektir
Anonim3447 Akgnedda aksak gebe yürüyüşü de yapıyorum normal yürüyüş de ananas yiyiyorum hurma yiyiyorum merdiven inip çıkıyorum ördek yürüyüşü yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum ama olmuyor
Akgnedda Anonim3447 olmuyor deme meryem suresini olu orda kalacak hali yok ya insikaki oku bol bol dinle
Melikesvr Bebek kanala inmediği için sorun oluyor bence açıklıkla ilgisi yok, açıklık 10 cm bile olsa bebek kanala inmeyince bi işe yaramıyor, Allah tüm hamilelere yardım etsin bu sıcaklar bizi etkiledi 🙈
Minaesra Melikesvr yok vallah benim bebeğim aşağıdaydi hemde baya baya aşağıdaydi ama ne yaptıysam inatla gelmedi 😂
Minaesra Anonim3447 hiç uğraşma direkt Sezeryana gir 😂 korkulacak kadar kötü değil benimde sende ki gibiydi 41. Haftaya kadar bekledik suni bile işe yaramadı üstelik benim kanaldaydi ve baya aşağıdaydi kafası ama maalesef işe yaramadı 🥲 2 gün hastanede süründüm suniyi bekleyecem diye ama maalesef
funnymummy Findukli_Lokum 40 haftalıktı zaten artık dün hastaneye yatış yaptılar direkt önceki öyküm çok iyi olmadığı için riske atmak istemediler saat 2 de suni sancı verdiler 2 cm açıklık vardı ama o an bişey olmadı akşam 5 gibi hissetmeye başladım Meryem ana otunu o zaman suya koydumm gece 12 de 5 cm açıklık olmuş sonra gece 2 gibi epidural yaptılar 1saat içinde suyum geldi saat 4 te de doğurdum şükür o ara biraz kötüydü benim için