Duygu_k Songulcuk27 32+3te 2000 gramdı yarın, 35+3te kontrolümüz var bakalım ne kadar büyümüş minik kuzum 🤗
Senayemre 31+6 yım ama henuz bilmiyorum 🙈🙈🙈 pazartesi randevum var bakalim neler dicek bide gittiğimde nstye gircekmişimm aranızda giren varmi
Yarenelibol Senayemre kızlar nstye kaçıncı haftada almaya baslıyorlar bn 32 oldm ama adı bile geçmiyor henüz😕🤔 bizde 30ken 1695 gramdık💙🧿
Bskrt Yarenelibol ben ağrm var dedm 30da aldı, ama normalde 36dan önce şikayet yoksa hem nst hemde çatı muayenesi yapmıyorm dedi