SACiDE34 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim aniden tüm vücudum kabardı kızardı alerji oldum alerji iğnesi yapıldı doktor gebelere sıkıntı olmaz dedi ama internetten baktım gebeler kullanamaz yazıyo bir sıkıntı olur mu ve alerji hala geçmedi ne yapabilirim