
Pazartesi doktor kese de hiç bir şey gözükmüyor büyük ihtimal boş gebelik diğer pazartesi gel gozukmezse kürtaj dedi. Bugün başka bir doktora gittim kesede bebek oluşumu var ama kalbi durmuş dedi. Pazartesi gözükmüyordu böyle bilenler yorum yapabilir mi USG fotosuna bakıp nasıl oluyor bu