Pazartesi günü doktora gittiğimde 12+5 hamileydim ama doktor 13+3 görünüyor ultrasonda dedi. Yani 4 gün sonra çıkıyor hep gittiğimde. Bu durumda ben hangisiyim sizce? Sata göre olan hesap mı doktorun dediği hesap mı doğru? Bir de kaç aylık hamile oluyorum? Kaçıncı trimesterdeyim?😄