Fatima-06 28 haftalıktan doktora gittiğimde bu şikayetle gittim eğer içinde varlığını hissediyorsan ve yemekten sonra biraz da olsa hareketleniyorsa sorun yok demişti şimdi seninle aynı haftadayız ama normal geliyor bana hareketleri ya da takmıyorum fazla çünkü hissediyorum e az da olsa hareket ediyor