pembeblog seninle aynı kaderi yasadım cnm bnmdr oglum var sonra iki kayıp 18 ve 20 hafif düzeyde pıhtılasmam var ama kac dr sorduysam onemsemedi bu gen mfthr ler iğne kullanımı gerektirmez dedi ama suan yine de tedbiren kullanıyorum. İğne 0.6 lık suan 28 haftadayız allahın izyle insallah kucagıma alacagm gnü bekliyorum. Yalnz sifa allahtan benim yapılan tetkiklerde sebepsiz düşük olarak görüldü. Bu işin birde manevi boyutu var, sakın smdi farklı düşünceler cıkmasın bunu yasamayan bilmez. Ben birde muska yaptırdım sübyan muskası. Tıb bi önlemimi de aldm manevi önlemimi de. Takdir mevlanın. Doktorlae bi cocgub var kalıtsal pıhtılasman olsa onda olurdu dediler, muhtemelen sebepsiz düşük dediler envai cesit romatizmal testler yapıldı, hepsi temizdi. Takdir mevlanın biz önlemimizi alalım.