Kızlar bileniniz var mı yaa düşünmekten artık çok yoruldum ,iki gebeliğim de 6haftada iken kendiliğinden düşük oldu , pıhtılaşma kaçıncı haftada başlıyor yada hamile kalır kalmaz mı başlıyor düşüklerimin nedeni pıhtılaşma olabilir mi ? İki farklı doktora göründüm genetiğe yönlendirdiler ama biri düşükten 1 ay sonra biri 2 ay sonra git dedi ,bugün başka bi doktora yazdım genetiğe gitmek için araya zaman girmesine gerek yok ama pıhtılaşma için ben 3 ay beklemeyi öneriyorum tabi şart değil dedi ,artık biran önce testleri yapmak istiyorum,lütfen yorum yapabilir misiniz