Merhabalar tatlı anneleeeer 30+3 deyiz kaldı 67 günümüz her şey normal gidiyor başından beri riskli bir durumum olmadı suyumda bebeğin kilosunda osunda busunda çok şükür elhamdülillah, merak ettiğim tek şey nst ne zaman girilmeye başlanacak her şey normalken?