Benim eşim azospermi canım. Bahçecide Bülent Erol hocaya gittik ve ameliyata gerek kalmadan sperm çıkışı oldu. Şu anda 21 haftalık gebeyim . Ücretleri yüksek biraz. Biz geçen sene tedaviye başlamıştık zamlardan önce olmasına rağmen 70 bini bulmuştu. Şu an iki kez zam geldi yaklaşık 150 bini gözden çıkarmanız lazım. Laboratuvarı iyi, çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Ama her istediğinizde doktora ulaşamıyorsunuz. Asistanı üzerinden iletişim kurabilirsiniz