Dilarasil aktarda falan oluyor ben öyle almıştım. İlk doğumumda kullanmıştım. Doğumumdan bir hafta önce merak edip denemiştim suya koymuştum dört beş saatte ancak açılmıştı. Çok uzun sürmüştü yani neyse sudan almıştım. Sonra sancının başladığı gün ben doğuma girince kaynanama suya koyun demiştim ama unutmuş sonradan suya koymuş. Onu suya koyduktan beş dakika sonra tamamen açıldı bebeğin ağlama sesi geldi demişti kaynanam. Doğumdan sonra da sudan çıkarmak gerekiyor rahim hızlı toparlansın diye. Belki bunlar hurafedir bilmiyorum ama ben inanıyorum ben de işe yaradı çünkü.. Suyunu içen falan da var ama ben içmedim o kadarını bilmiyorum