Canlarım hayırlı cumalar öncelikle , daha önce düşüklerim oldu doktorum şuan aşılama dedi 5gündür letu kullanıyorum yanında düşük önleyici Glifor içeceksin dedi onuda kullanıyorum pıhtı sorunum var corasprinde kullanıyorum düşüklerim kan pıhtılaşmasından dolayı olmuş. Bu ilaçları kullanıp güzel sonuçlar alanlar vardır illaki bize umut olur musunuz 🌸