Busracetin 1072PINAR bugün kan tahlili icin gidicektim ama sabah erkenden regl oldum , kendime gore degerlendirmistim ama bu ayda nasip degilmis canim , insallah onumuzdeki aylara 🤗
1072PINAR Sedef93 çok umudum vardı senden yana.Hayırlısı buymuş ben de çok üzüldüm ama napalım biz bilemeyiz bizim için hayırlısı nedir
Cylnn Sedef93 kadın Doğuma gitmek istiyorum ama reglin ikinci veya üçüncü günü git dediler ama ne kadar doğru sizce ve alttan muayene olur mu acaba
milayerli Cylnn reglinin 2. Veya 3.gunu gittiğinde alttan muayene olmuyor tatlım sadece o donemde istenecek hormonlar isteniyor esadriol fsh lh gibi. Alttan muayene adetin bitince oluyor bu ay sürekli takipteydim 👍🏻
Sedef93 Cylnn biz düşünmeye başladığımızda gittik. Alttan muayene etti kan testi falan yaptırdı. Bi problem yok dedi
Cylnn milayerli yani sence gitmelimiyim canım bekarken hormon testi yapmıştım ama bir sıkıntı çıkmamıştı yinede gitmelimiyim
Ayafra Sedef93 canim seni cogu zaman takio ediyorum dualarim seninle insallah hamile oldugunu ogrenirsin bu ay 🤲
milayerli Cylnn en son ne zaman yaptırmıştın üstünden 1 sene geçti mi ve ne kadardır bebek istiyorsunuzda olmuyor tatlım