Merhaba anneler ve anne adayları 🧚♀️ ilk haftalar da yapılan kızamıkçık kan testi sonuçları pozitif olursa ne oluyor birde benim değerimi 500 pozitif yazıyır bu durumu yaşayan oldu mu ? Kontrolüme 2 hafta var ama sanırım pazartesi gitsem iyi olacak kafamı çok kurcaladı 